tisdag 20 augusti 2013

Bus med "låtsasbrorsan" !

Idag kom min låtsasmatte (extramatte) och hämtade mig på kvällen. Sedan åkte vi bil en lång stund och när vi stannade så var vi hos ett par bekanta till mig, ett par boxerflickor.
Jag lekte med dem en hel del, i alla fall tills matte sa att jag måste ta det lugnt. Men roligt hade jag !
Min extramatte satt och pratade länge med boxerflickornas matte sedan fikade de och bjöd mig lite också.
När vi sedan åkte därifrån så åkte vi inte hem till mig. Istället åkte vi hem till min extramatte. Neo, min "låtsasbrorsa" var också hos min extramatte för Luna löpte. Neo och jag busade en hel massa tillsammans med Lothus som är värsta lekfarbrodern.






Men till sist var vi så trötta så vi orkade inte busa mer och då var det rastningsdags och sedan sovdags. Jag fick sova hela natten i min extramattes säng tillsammans med Lothus. Det var jättemysigt varmt och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar