måndag 29 april 2013

Tillsammans med "låtsassyrran" hos "Extramatte"

Idag fick jag och Luna sova över hos Lothus, Wille och Hector och deras familj - vår "Extrafamilj" som vår matte kallar det. Det var jättemysigt. Det blev en massa lek och bus och vi hade helskoj !
Vår extrafamilj brukar vi vara hos lite då och då när vår egen husse och matte är upptagna på annat håll, som idag t ex.

Hector är en rätt kul kille som gillar att busa med oss - på hans villkor. Men ibland tycker han att vi är lite väl vilda tror jag, och då morrar han lite till oss varpå vi fattar att inte störa honom, dum är man ju inte !
Lothus han är en riktig lekfarbror. han tycker det är jätteskoj att busa med oss nu, men i början av vår bekantskap var han lite osäker och väldigt försiktig, men nu leker han och har nog minst lika skoj med oss som vi med honom.
Wille han är den som gärna vill styra och bestämma över alla, men han är himla snäll och gör det på ett vänligt sätt. När han har lust att busa är han minst lika lekfull som de andra två killarna i vårt extrahem.

Bus är jätteskoj !

Sötnos sägs det att jag är !

Jag och Luna busar !

Ja lite brottning också !

Här misstänker jag att Luna springer efter mig som försvann ut i köket med Lothus och busade där !

Lothus och Luna två som alltid busar - nästan !

Man blir trött efter en massa busande !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar